Strikket bodystocking i baby uld


I december og januar måned satte jeg for alvor sejlene ind for helt at lære at strikke - det giver nogle helt andre kreative muligheder at kunne strik. Strik er mere elastisk og jeg synes det er mere anvendeligt til tøj og beklædning sammenlignet med hækling. Hækling er bedre til bamser, tilbehør osv.
Jeg købte opskriften på denne bodystocking som begynder projekt - og allierede mig med min mor som er en habil strikker (men hun kan ikke hækle, tihi). Opskriften er fra www.petiteknit.com og koster 30kr. Jeg har dog tilføjet ekstra rækker med udtagelser på både for- og bagstykke, da jeg har brugt noget andet garn end opskriften anbefaler.

Der er brugt 2 tråde Drops Baby Merino på pinde 5.0. Bemærk at der både skal bruges rundpind og strømpepinde.

Knapperne der er tilføjet er fra en assorteret pakke med 440stk (?!), de er på rito.dk → se det direkte link her.





1 kommentar:

  1. It’s nice sharing! Where to buy the sexy bodystockings? The answer is at store www.00701.com.

    SvarSlet